۱۳۹۰ چهارشنبه ۳ اسفند | ساعت: 1:37 صبح | 2/23/2012
نسخه چاپی نسخه چاپی ۱۳۹۰ اول بهمن :تاریخ انتشار 12686 :کدخبر
ارسال به دوستان ارسال به دوستان 303 :بازدید
فست فود عقل آدم را کم می‌كند
سیبنا: متخصصان تغذیه دانشگاه آكسفورد دریافتند كه خوردن همبرگر، كباب‌های آماده، چیپس و دیگر مواد غذایی دارای چربی زیاد می‌تواند در كاهش عقل و هوش آدم‌ها مؤثر باشد.


سیبنا:
متخصصان تغذیه دانشگاه آكسفورد دریافتند كه خوردن همبرگر، كباب‌های آماده، چیپس و دیگر مواد غذایی دارای چربی زیاد می‌تواند در كاهش عقل و هوش آدم‌ها مؤثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران به نقل از ایسنا این متخصصان با انجام آزمایش‌هایی روی موش‌ها به این نتیجه رسیدند كه در نزدیك به 10 روز مصرف فست فود، حافظه كوتاه مدت فرد آسیب می‌بیند و تاثیر بد در كاركرد ذهنی او بر جا می‌گذارد.

خوردن انواع فست فود توان تحرك و فعالیت را كاهش می‌دهد. دانشمندان از چنین پیامدهایی با عبارت «خماری ناشی از چربی بالا» یاد می‌كنند.

گروهی از محققان بیولوژیست هم می‌گویند نتایج این مطالعه نشان می‌دهد كه آن چه می‌خوریم چگونه در نحوه كار بدن اثر می‌كند.

کلیدها , فست فود




تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: