۱۳۹۳ شنبه ۸ شهريور | ساعت: 10:42 عصر | 8/30/2014
نسخه چاپی نسخه چاپی ۱۳۸۹ بيست شهريور :تاریخ انتشار 4284 :کدخبر
ارسال به دوستان ارسال به دوستان 18412 :بازدید
باشگاه مشتریان بانک ملی ایران تاسیس می شود
سیبنا: مدیر عامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران در ضیافت افطاری با 200 نفر از مشتریان اعتباری این بانک در محل مجتمع فرهنگی رفاهی کوثر دیدار کردند.


سیبنا:
مدیر عامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران در ضیافت افطاری با 200 نفر از مشتریان اعتباری این بانک در محل مجتمع فرهنگی رفاهی کوثر دیدار کردند.

محمودرضا خاوری مدیر عامل این بانک در این مراسم با اشاره به تقارن هشتاد و دومین سالروز تاسیس بانک ملی ایران با ایام عید فطر، این بانک را جزئی از هویت مردم برشمرد و تداوم فعالیت و پایداری بانک را مرهون تلاش انسان های پاک و وارسته ای دانست که غم این سرزمین را دارند.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه با اشاره به بانک محور بودن اقتصاد کشور و اعتماد مردمی که به بانک ملی ایران وجود دارد، خاطر نشان کرد: ما مفتخریم خدمتگزار مردم باشیم چون سرمایه اولیه بانک ملی ایران را مردم تامین کرده اند.

این مقام مسئول اعتماد و اقبال مردم به بانک ملی ایران را از روی آگاهی و دانش دانست و بیان داشت: شبکه بانکی که جزئی از نظام است می تواند ضامن استقلال و امنیت کشور باشد و امنیت و استقلال سیاسی به قدرت و توانایی مالی کشور بستگی دارد.

خاوری در ادامه قرارگیری بانک ها در معرض تحریم را ناشی از توطئه های دشمن دانست و افزود: با قدرت رهبری و مدیریت قوی که در کشور وجود دارد، این توطئه ها به خوبی خنثی می شود و ما در عمل به نتیجه مثبت کار خود خواهیم رسید.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه ضمن معرفی سهامداران، کارکنان و مشتریان به عنوان سه گروه تاثیرگذار در فعالیت بانک خاطر نشان کرد: اگر این سه گروه با یکدیگر هم افزایی داشته باشند می توانند نقش آفرین و ارزش آفرین باشند و ضمن حرکت به سمت تولید بیشتر و ایجاد ارزش افزوده با بیکاری و تورم مبارزه کنند.

وی بخش بزرگی از موفقیت بانک را حاصل هم افزایی مشتریان با بانک دانست و اظهار داشت: سهامداران و کارکنان بانک، خدمتگزاران مشتریان بانک هستند چون مشتری بانک، سرمایه و ثروت بانک است.

خاوری در ادامه گفت: اگر کسی 30 یا 40 سال مشتری بانک است، بدین معناست که 30 یا 40 سال در سرنوشت بانک موثر بوده است و ما موظف هستیم محبت و لطف مشتری را ارج نهیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه ضمن برشمردن مقطع کنونی به عنوان برهه ای خاص در تاریخ کشور گفت: عملکرد هوشمندانه و دلسوزانه ما در مقطع کنونی می تواند کشور را به اوج عزت برساند.

خاوری با اشاره به وظایف متقابل بانک و مشتریان نسبت به یکدیگر بیان داشت: مشتریان بانک بدانند وجوهی که در اختیار آنها قرار می گیرد، باید طبق قرارداد به کار برده شود که این قرارداد از قوانین شرعی و مدنی، اخلاق و دوستی شکل گرفته است.

وی اجرای بانکداری اسلامی عاری از خطا و با هزینه ریسک بسیار پایین را در گرو همکاری مشتریان با بانک دانست و خاطر نشان کرد: در بانک ملی ایران باجه های بانکداری اسلامی در راستای ترویج بانکداری اسلامی شکل گرفته است.

مدیر عامل بانک ملی ایران عملکرد صحیح مشتریان در شرایط اقتصادی کنونی را به گونه ای دانست که می تواند به شکوفایی اقتصاد بیانجامد و حمایت بانک ملی ایران را در بر خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: به کمک شما فعالان اقتصادی بانک ها می توانند پدیده ناپسند مطالبات معوق را از نظام بانکی حذف کنند تا بتوانند راحت تر خدمات و تسهیلات را در اختیار مردم قرار دهند.

در ادامه این مراسم یکی از مشتریان قدیمی به نمایندگی از مشتریان طی سخنانی ضمن تایید سخنان مدیر عامل بانک ملی ایران در مورد جایگاه مردمی این بانک گفت: سابقه اعتبار این بانک نزد فعالان اقتصادی به سالیان بسیار دور باز می گردد. وی در ادامه خواستار تاسیس باشگاه مشتریان بانک ملی ایران شد که این درخواست مورد موافقت خاوری قرار گرفت.







تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: